Yozgat! KKKA hastalığı şüphesiyle tedavi gören kişi öldü
Yozgat'ın Akdağmadeni ilçesinde, Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) hastalığı şüphesiyle tedavi gören kişi yaşamını yitirdi.
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">Yozgat'ta keneden bu yıl ilk ölüm gerçekleşti.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Edinilen bilgiye göre, 41 yaşındaki M.G. 14 Haziran'da ateş ve bulantı şikayetiyle Akdağmadeni Devlet Hastanesi'ne başvurdu.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">M.G, burada yapılan ilk müdahalenin ardından önce Sorgun Devlet Hastanesi'ne ardından Yozgat Bozok Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne sevk edildi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">HASTANEDE HAYATINI KAYBETTİ<br />
KKKA hastalığı şüphesiyle yoğun bakım servisinde tedavi altına alınan ve müdahaleye rağmen kurtarılamayan M.G'nin cenazesinin bugün ilçede toprağa verileceği öğrenildi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">M.G'nin 12 Haziran'da vücuduna yapışan keneyi kendisinin çıkardığı öğrenildi. </span></p>