Erdoğan'da çiftçinin Nohut Tarlasına astığı yazıyı görenler duygulandı
Konya'nın Ahırlı ilçesi Erdoğan Mahallesinde hobi amaçlı Nohut eken bir vatandaşlar , Nohut yemek helal yazdı.
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:16px">Konya'nın Ahırlı ilçesi Erdoğan Mahallesi'nde Hobi amaçlı çiftçilik yapan Nuri Ünal , Seydişehir Bozkır yolunda bulunan nohut tarlasınnın kenarına a <strong>'Nohut Yemek Serbesttir helal Mal '</strong> yazısı astı.</span></p>
<p><span style="font-size:16px">Yazıyı gören vatandaşlar, Nohutlardan yiyerek yoluna devam ederken <strong>Nuri Ünal</strong>,-<strong>Hakkı Arı ile birlikte yol kenarına nohut ektik büyük çogunluğunu yeşil olarak satıyoruz , Nohutlar çabuk olğunlaştıgından erkenden sararıyor olgunlaşıyor Eşe dosta yoldan geçen canı çekenler çekinmeden yesinler diye yazı astık Yiyenler geçmişlerimize dua etsinler yeter"</strong> diye konuştular.</span></p>