23 Haziran 2026, Salı 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
SEYDİŞEHİR

Seydişehir’de 23 Nisan coşkusu: Çocuklar anıtta ve okulda bayramı doyasıya yaşadı

SEYDİŞEHİR – 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Seydişehir’de düzenlenen tören ve etkinliklerle büyük bir coşku içinde kutlandı. İlçe protokolünün katı…

23.04.2026 11:50 881 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Seydişehir’de 23 Nisan coşkusu: Çocuklar anıtta ve okulda bayramı doyasıya yaşadı

 

SEYDİŞEHİR – 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Seydişehir’de düzenlenen tören ve etkinliklerle büyük bir coşku içinde kutlandı. İlçe protokolünün katılımıyla gerçekleştirilen törende, çocukların bayram heyecanına ortak olundu.

Günün ilk etkinliği, Atatürk Anıtı’na çelenk sunma töreni oldu. İlçedeki çocukların coşkulu katılımıyla gerçekleşen törende, Seydişehir Belediye Başkanı, Kaymakam ve diğer protokol üyeleri de hazır bulundu. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından, anıta çelenk sunuldu.

Programın ikinci bölümü ise Merkez İlkokulu’nda düzenlenen bayram kutlamasıyla devam etti. Protokol üyeleri, öğrencilerin hazırladığı gösterileri izleyerek, geleceğin teminatı olan çocuklarla bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadı. Renkli görüntülere sahne olan etkinlikte, çocuklar şiirler okudu, şarkılar söyledi ve çeşitli gösteriler sundu.

Törene katılan Belediye Başkanı ve Kaymakam, yaptıkları konuşmalarda, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara armağan ettiği bu anlamlı günün önemine vurgu yaparak, “23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun” dedi.

Protokol üyeleri, etkinlik sonunda çocuklarla sohbet ederek bayramlarını kutladı, hatıra fotoğrafı çektirdi.

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.