Sağlık kurumlarında yeni güvenlik önlemleri alınacak
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sağlık kurumlarının güvenliği için atılacak yeni adımı duyurdu. Koca, kapı güvenliği sistemlerinin yakın zamanda ülke genelinde kurulacağını açıkladı.
Yazı boyutu
<p>Gelişmeyi Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabı Twitter'dan duyurdu.</p>
<p>Koca, "Sağlık kurumlarımızın güvenliği için, giriş kapılarından başlayarak ivedilikle yapılacak işlerimiz var" dedi.<br />
</p>
<p>Bakan Koca, kapı güvenlik sistemlerinin kurularak, 24 hastanelerde yeni güvenlik uygulamasına geçildiğinin ifade etti.</p>
<p>Sistemin yakında ülke geneline yayılması bekleniyor.</p>