23 Haziran 2026, Salı 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
TÜRKİYE

Sağlık kurumlarında yeni güvenlik önlemleri alınacak

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sağlık kurumlarının güvenliği için atılacak yeni adımı duyurdu. Koca, kapı güvenliği sistemlerinin yakın zamanda ülke genelinde kurulacağını açıkladı.

14.07.2022 19:12 2044 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Sağlık kurumlarında yeni güvenlik önlemleri alınacak
<p>Gelişmeyi Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabı Twitter&#39;dan duyurdu.</p> <p>Koca, &quot;Sağlık kurumlarımızın g&uuml;venliği i&ccedil;in, giriş kapılarından başlayarak ivedilikle yapılacak işlerimiz var&quot; dedi.<br /> &nbsp;</p> <p>Bakan Koca, kapı g&uuml;venlik sistemlerinin kurularak, 24 hastanelerde yeni g&uuml;venlik uygulamasına ge&ccedil;ildiğinin ifade etti.</p> <p>Sistemin yakında &uuml;lke geneline yayılması bekleniyor.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.