BOZKIRDA SERİNLEMEK İÇİN BARAJA GİREN 1 KİŞİ BOĞULDU
Konya’nın Bozkır ilçesinde serinlemek için baraj gölüne giren Mustafa Arslan boğuldu. 33 yaşındaki Arslan’ın cansız bedenini dalgıçlar buldu.
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:20px">Mustafa Arslan, serinlemek için Konya’nın Bozkır ilçesinde bulunan baraj gölüne girdi. <br />
Bir süre sonra Arslan’ın gözden kaybolduğunu görenler güvenlik güçlerinden yardım istedi. </span></p>
<p><span style="font-size:20px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/293920737_466593645470117_4248138197216952132_n.jpg" style="height:480px; width:640px" /><br />
İhbarla olay yerine Konya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı Su Altı Arama Kurtarma Dalgıçları ile Konya İl Emniyet Müdürlüğü Polis Dalgıç ekibi geldi.</span></p>
<p><span style="font-size:20px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/294009936_466593818803433_4781813991521881281_n.jpg" style="height:853px; width:640px" /> <br />
Ekiplerin yaptığı çalışma sonrasında 33 yaşındaki Mustafa Arslan’ın cansız bedenine ulaşıldı. <br />
Arslan’ın cesedi, otopsi için morga kaldırıldı. <br />
Başlatılan soruşturma devam ediyor.</span></p>