24 Haziran 2026, Çarşamba 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
YAŞAM

KONYA - Oğlunun 25 yıl sonra "şehit" sayılması üzerine mahalleliye yemek ikram etti

<p>KONYA (AA) - SAVAŞ GÜLER - Ağrı'da vatani görevini yaparken silah kazası sonucu vefat eden oğlu 25 yıl sonra "şehit" sayılan kad…

18.06.2024 11:52 3064 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
KONYA - Oğlunun 25 yıl sonra "şehit" sayılması üzerine mahalleliye yemek ikram etti
<p>KONYA&nbsp;(AA) - SAVAŞ G&Uuml;LER - Ağrı&#39;da vatani g&ouml;revini yaparken silah kazası sonucu vefat eden oğlu 25 yıl sonra &quot;şehit&quot; sayılan kadın, yaşadığı gururu yemek ikram ederek mahalleliyle paylaştı.</p> <p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20240618-34908881-34908876-OGLUNUN_25_YIL_SONRA_SEHIT_SAYILMASI_UZERINE_MAHALLELIYE_YEMEK_IKRAM_ETTI.jpg" style="height:360px; width:640px" /><br /> Konya&nbsp;B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyesi Şehit ve Gazi Hizmetleri Şube M&uuml;d&uuml;rl&uuml;ğ&uuml; ekipleri, Ağrı&#39;nın Patnos il&ccedil;esinde 1999&#39;da vefat ettikten sonra, &Ccedil;umra il&ccedil;esinde defnedilen tank&ccedil;ı er Ferit Vurucu&#39;nun şehit olarak g&ouml;r&uuml;lmediğini tespit etti.<br /> Vurucu&#39;nun Dinek Mahallesi&#39;nde yaşayan 83 yaşındaki annesi Leyla Vurucu ile irtibata ge&ccedil;en g&ouml;revliler, gerekli bilgilerin alınmasının ardından resmi makamlarla irtibata ge&ccedil;ti.<br /> İlgili makamlarla yapılan resmi yazışmaların ardından, Ferit Vurucu, 25 yıl sonra &quot;şehit&quot; sayıldı.<br /> - Şehit annesi olması teselli oldu<br /> Yıllar sonra oğlunun şehit olduğu haberiyle m&uuml;jdelenen anne Leyla Vurucu, AA muhabirine, oğlunun n&ouml;bet tuttuğu sırada silah kazası nedeniyle vefat ettiğini bildiklerini s&ouml;yledi.<br /> Evladının acısının y&uuml;reğinden ve aklından hi&ccedil; &ccedil;ıkmadığını vurgulayan Vurucu, yıllar sonra yapılan incelemede oğlunun şehit sayıldığını, kendisine maaş bağlandığını kaydetti.<br /> Bazı işlemler i&ccedil;in&nbsp;Konya&#39;ya gittiğini anlatan Vurucu, &quot;Yetkililer beni &ccedil;ağırdı, &#39;Senin oğlun şehit, sen şehit annesi oldun&#39; dediler. Bu bana b&uuml;y&uuml;k bir teselli oldu.&quot; dedi.<br /> - &quot;Oğlum şehit olmuş, ne mutlu bana&quot;</p> <p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20240618-34908881-34908875-OGLUNUN_25_YIL_SONRA_SEHIT_SAYILMASI_UZERINE_MAHALLELIYE_YEMEK_IKRAM_ETTI.jpg" style="height:383px; width:640px" /><br /> Vurucu, artık mutlu ve bir şehit annesi olduğu i&ccedil;in gururlu olduğunu belirterek, ş&ouml;yle konuştu:<br /> &quot;Oğlum şehit sayılınca bana yatırılan tazminat parasıyla mahalleliye yemek verdim. Herkesi &ccedil;ağırdım. Onun d&uuml;ğ&uuml;n&uuml;n&uuml; yapamamıştım, bu yemekle kendimi onun d&uuml;ğ&uuml;n&uuml;n&uuml; yapmış saydım. Oğlumun cenazesi, yine bir Kurban Bayramı&#39;nın arefe g&uuml;n&uuml; kabre konulmuştu. Ben de bayram vesilesiyle yine herkesin k&ouml;ye toplanmasını bekleyip, yemek vermek i&ccedil;in bug&uuml;n&uuml; se&ccedil;tim. Oğlum şehit olmuş, ne mutlu bana.&quot;</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.