28 Haziran 2026, Pazar 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Konya'da çöp konteynerinde bulunan yeni doğmuş bebeğin annesi yakalandı

KONYA (AA) - Konya'nın Meram ilçesinde çöp konteynerinde bulunan yeni doğmuş kız bebeğin annesi gözaltına alındı.

15.11.2024 22:11 2246 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Konya'da çöp konteynerinde bulunan yeni doğmuş bebeğin annesi yakalandı
<p><span style="font-size:18px">KONYA (AA) - Konya&#39;nın Meram il&ccedil;esinde &ccedil;&ouml;p konteynerinde bulunan yeni doğmuş kız bebeğin annesi g&ouml;zaltına alındı.</span></p> <p><span style="font-size:18px">Uzunharmanlar Mahallesi Etem Sokak&#39;ta &ccedil;&ouml;p konteynerinde yeni doğmuş bir bebek olduğunu fark eden kişi, durumu yetkililere bildirmişti.</span></p> <p><span style="font-size:18px">İhbar &uuml;zerine b&ouml;lgeye sevk edilen 112 Acil Sağlık ekipleri bebeği Konya Şehir Hastanesine g&ouml;t&uuml;rm&uuml;ş, polis bebeği bırakan ş&uuml;pheli ya da ş&uuml;phelilerin yakalanması i&ccedil;in &ccedil;alışma başlatmıştı.</span></p> <p><span style="font-size:18px">Meram İl&ccedil;e Emniyet M&uuml;d&uuml;rl&uuml;ğ&uuml; Su&ccedil; &Ouml;nleme Amirliği tarafından yapılan teknik ve fiziki takip sonucu bebeğin bulunduğu mahallede yaşayan Suriye uyruklu H.E.S. (28) evinde yakalandı.</span></p> <p><span style="font-size:18px">5 &ccedil;ocuk annesi kadının doğumu evinin banyosunda yaptığı, sonrasında bebeği havluya sararak &ccedil;&ouml;p konteynerine bıraktığı &ouml;ğrenildi.</span></p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.