Konya'da çöp konteynerinde bulunan yeni doğmuş bebeğin annesi yakalandı
KONYA (AA) - Konya'nın Meram ilçesinde çöp konteynerinde bulunan yeni doğmuş kız bebeğin annesi gözaltına alındı.
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">KONYA (AA) - Konya'nın Meram ilçesinde çöp konteynerinde bulunan yeni doğmuş kız bebeğin annesi gözaltına alındı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Uzunharmanlar Mahallesi Etem Sokak'ta çöp konteynerinde yeni doğmuş bir bebek olduğunu fark eden kişi, durumu yetkililere bildirmişti.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">İhbar üzerine bölgeye sevk edilen 112 Acil Sağlık ekipleri bebeği Konya Şehir Hastanesine götürmüş, polis bebeği bırakan şüpheli ya da şüphelilerin yakalanması için çalışma başlatmıştı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Meram İlçe Emniyet Müdürlüğü Suç Önleme Amirliği tarafından yapılan teknik ve fiziki takip sonucu bebeğin bulunduğu mahallede yaşayan Suriye uyruklu H.E.S. (28) evinde yakalandı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">5 çocuk annesi kadının doğumu evinin banyosunda yaptığı, sonrasında bebeği havluya sararak çöp konteynerine bıraktığı öğrenildi.</span></p>