Ankara'da eşini bıçakla yaralayan kadın, kalp krizi sonucu hayatını kaybetti
ANKARA (AA) - Ankara'nın Kahramankazan ilçesinde eşini bıçakla yaralayan kadın, kalp krizi sonucu öldü.
Yazı boyutu
<p>ANKARA (AA) - Ankara'nın Kahramankazan ilçesinde eşini bıçakla yaralayan kadın, kalp krizi sonucu öldü.</p>
<p>Edinilen bilgiye göre, Kahramankazan İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince, ihbar üzerine gidilen evde bıçakla yaralanmış halde bulunan S.S.K. (66) ambulansla hastaneye kaldırıldı.</p>
<p>Güvenlik güçleri, kocasını yaraladıktan sonra evden ayrılan S.K'nin (65) yakalanması için çalışma başlattı.</p>
<p>İlçedeki bir parkın karşısında kaldırımda baygın halde bulunan ve hastaneye kaldırılan S.K, hayatını kaybetti. S.K'nin kalp krizi sonucu öldüğü belirlendi.</p>
<p>Suç aleti bıçağın evde bulunduğu, olaya ilişkin soruşturmanın sürdüğü ifade edildi.</p>