İstanbullular şehri terk ediyor: Yoğun araç trafiği dikkat çekti
İstanbul'da yaşanan depremler paniğe yol açtı. Vatandaşlar evlerine girmekte tereddüt yaşarken geceyi dışarda geçirmek için hazırlık yaptı. Bazı vatandaşlar da çareyi kenti terk etmekte buldu. Kuzey Marmara Otoyolu'nda yoğun araç trafiği gözlemlendi.
Yazı boyutu
<p>İstanbul'da bugün peş peşe depremler yaşandı. En büyüğü 6.2 ve 5.9 olan depremler paniğe yol açtı. Can kaybı veya bina yıkımı olmazken Marmara Denizi'nde artçılar yaşandı.</p>
<h2>KENTİ TERK ETTİLER</h2>
<p>İstanbullular evlerine girmekte tereddüt yaşarken birçok vatandaş geceyi dışarıda geçirmek için hazırlık yaptı. Bazı vatandaşlar da yaşanan panik nedeniyle kenti terk etti.</p>
<h2>YOĞUN ARAÇ TRAFİĞİ</h2>
<p>Gazeteci Adem Metan Kuzey Marmara Otoyolu'ndaki yoğun araç trafiğini paylaştı.</p>