28 Haziran 2026, Pazar 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
SEYDİŞEHİR

AŞUREYE DAVET

Seydişehir Belediyesi, 17 Temmuz günü Perşembe günü Saat:12.00’da vatandaşa aşure ikram edecek. Seydişehir Belediyesi bir ilki gerçekleştirerek Muharrem ayı ned…

16.07.2025 14:32 1197 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
AŞUREYE DAVET

Seydişehir Belediyesi, 17 Temmuz günü Perşembe günü Saat:12.00’da  vatandaşa aşure ikram edecek. 

 

Seydişehir Belediyesi bir ilki gerçekleştirerek Muharrem ayı nedeniyle aşure etkinliği gerçekleştirecek.

 

Toplumsal, birliktelik, kardeşlik duygularını pekiştirmek amacıyla 17 Temmuz Perşembe günü Belediye Meydanında vatandaşa aşure ikramında bulunacak.

 

Dayanışma ve paylaşma kültürünün en güzel örneklerinden biri olan Aşure ikramına tüm Seydişehir halkını davet eden Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu, “Dayanışmanın, paylaşmanın, barışın, kardeşliğin, muhabbetin ve birliğin simgesi olan Aşure Günümüz Mübarek olsun. Muharrem ayı vesilesiyle gerçekleştireceğimiz aşure ikramına tüm halkımızı davet ediyoruz” dedi.

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.