Uyuşturucu tacirlerine yönelik 10 ildeki operasyonlarda 49 kişi yakalandı
ANKARA (AA) - İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, uyuşturucu tacirlerine yönelik 10 ilde yapılan narkotik operasyonlarında 49 kişinin yakalandığını bildirdi.
Yazı boyutu
<p>ANKARA (AA) - İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, uyuşturucu tacirlerine yönelik 10 ilde yapılan narkotik operasyonlarında 49 kişinin yakalandığını bildirdi.</p>
<p>Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, emniyet ve jandarma narkotik suçlarla mücadele ekiplerince Tokat, Muğla, Kahramanmaraş, Giresun, Aydın, Balıkesir, Konya, Elazığ, Ankara ve Sakarya'da uyuşturucu tacirlerine yönelik operasyon düzenlendiğini belirtti.</p>
<p>Çok sayıda uyuşturucu maddenin ele geçirildiği operasyonlarda, aralarında sokak satıcılarının da olduğu 49 kişinin yakalandığını aktaran Yerlikaya şunları kaydetti:</p>
<p>"Operasyonları düzenleyen güvenlik güçlerimizi tebrik ediyorum. Aydınlık geleceğimiz olan evlatlarımıza zehir tacirlerinin musallat olmalarına izin vermeyeceğiz. Her an enselerindeyiz. Onlara göz açtırmayacağız."</p>
<p>Paylaşımda operasyona ait görüntülere de yer verildi.</p>