26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
TÜRKİYE

Tren gar ve istasyonlarında ücretsiz internet dönemi başladı

- Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu: - "Ücretsiz Wi-Fi hizmeti İstanbul, Eskişehir, Konya, Sivas, Malatya, Kars, Erzincan, Batman, Mardin, Diyarbakır ve Van gibi stratejik noktalarda yer alan 63 farklı gar ve istasyonda sunuldu" - "Wi-Fi hizmetine günlük ortalama 2 bin 576 kullanıcı erişim sağladı, bugüne kadar 124 bin 713 vatandaş bu hizmetten faydalandı"

16.03.2025 13:46 825 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Tren gar ve istasyonlarında ücretsiz internet dönemi başladı
<p>ANKARA (AA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 63 tren gar ve istasyonunda &uuml;cretsiz internet d&ouml;neminin başladığını bildirerek, &quot;Wi-Fi hizmetine g&uuml;nl&uuml;k ortalama 2 bin 576 kullanıcı erişim sağladı, bug&uuml;ne kadar 124 bin 713 vatandaş bu hizmetten faydalandı.&quot; ifadesini kullandı.</p> <p>Uraloğlu, yazılı a&ccedil;ıklamasında, T&uuml;rkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryollarına (TCDD) ait gar ve istasyonlarda &uuml;cretsiz internet hizmetinin başladığını aktardı.</p> <p>Bu hizmetin ilk olarak Ankara&#39;da y&uuml;ksek hızlı tren (YHT) hatlarında uygulandığına işaret eden Uraloğlu, &quot;&Uuml;cretsiz Wi-Fi hizmeti İstanbul, Eskişehir, Konya, Sivas, Malatya, Kars, Erzincan, Batman, Mardin, Diyarbakır ve Van gibi stratejik noktalarda yer alan 63 farklı gar ve istasyonda sunuldu.&quot; değerlendirmesinde bulundu.</p> <p>Uraloğlu, amacın, vatandaşlara daha konforlu, modern ve verimli bir seyahat deneyimi sunmak olduğunu belirterek, &quot;Wi-Fi hizmetine g&uuml;nl&uuml;k ortalama 2 bin 576 kullanıcı erişim sağladı, bug&uuml;ne kadar 124 bin 713 vatandaş bu hizmetten faydalandı. Kamusal alanlarda internet erişimi artık temel bir ihtiya&ccedil;. Bu doğrultuda TCDD&#39;nin gar ve istasyonlarında sunduğumuz &uuml;cretsiz Wi-Fi hizmeti, dijitalleşme vizyonumuzun bir par&ccedil;ası olarak vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırıyor.&quot; değerlendirmesinde bulundu.</p> <p>S&ouml;z konusu hizmetle, iş insanlarının &ccedil;alışmalarına seyahat ederken de devam edebildiğini bildiren Uraloğlu, yolcuların bekleme s&uuml;relerini verimli şekilde değerlendirebildiğini aktardı.</p> <p>Uraloğlu, internet hizmetinin y&uuml;ksek g&uuml;venlik &ouml;nlemleriyle sunulduğuna dikkati &ccedil;ekerek, şunları kaydetti:</p> <p>&quot;Siber g&uuml;venlik testleri tamamlandı ve kurum ağımıza y&ouml;nelik herhangi bir g&uuml;venlik zafiyeti tespit edilmedi. Vatandaşlarımız g&ouml;n&uuml;l rahatlığıyla, g&uuml;venli şekilde internet hizmetimizden faydalanabilir. TCDD&#39;nin dijitalleşme vizyonu doğrultusunda Wi-Fi hizmetini t&uuml;m gar ve istasyonlara yaygınlaştırmayı hedefliyoruz. Uluslararası standartlarda sunduğumuz bu hizmetle sadece T&uuml;rkiye&#39;nin değil, turistlerin de faydalanabileceği modern bir altyapı kuruyoruz. T&uuml;rkiye&#39;nin dijitalleşme s&uuml;recinde &ouml;nc&uuml; rol oynuyor ve dijital d&uuml;nyanın kapılarını vatandaşlarımıza &uuml;cretsiz olarak a&ccedil;ıyoruz.&quot;</p> <p>Dijital d&ouml;n&uuml;ş&uuml;m projelerini kararlılıkla s&uuml;rd&uuml;receklerini ifade eden Uraloğlu, hedefin TCDD&#39;yi modern ulaşımın &ouml;nc&uuml;s&uuml; yapmak ve vatandaşlara en iyi seyahat deneyimini sunmak olduğunu belirtti.</p> <p>&nbsp;</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.