Sinop'ta Trafik kazası 4 öldü!
Sinop'ta feci bir kaza yaşandı. Otomobille sağlık personelinin olduğu hafif ticari aracın çarpışması sonucu 4 kişi öldü, 2 kişi yaralandı. Ölenlerden 2'sinin ilçelerdeki devlet hastanelerinde görevli doktor olduğu açıklandı.
Yazı boyutu
<p>Sinop-Boyabat kara yolunun 15. kilometresinde, sürücüleri öğrenilemeyen bir otomobille sağlık personelinin bulunduğu hafif ticari araç çarpıştı. Çarpışmanın ardından hafif ticari araçta yangın çıktı.</p>
<p>İhbar üzerine bölgeye itfaiye, polis, jandarma ve AFAD ekipleri sevk edildi. Araçtaki yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü. Kazada 4 kişi öldü, 2 kişi yaralandı. Ölenlerden 2'sinin ilçelerdeki devlet hastanelerinde görevli doktor olduğu öğrenildi.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/0x0-sinopta-kahreden-goruntu-3-kisi-oldu-1718090048195.jpg" style="height:488px; width:650px" /></p>
<p>Sinop'ta kahreden kaza: 2'si doktor 4 kişi öldü! | Video</p>
<p>Vali Mustafa Özarslan, İl Emniyet Müdürü Tarıkhan Çetiner ve İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Ferhat Kuran, kaza yerinde incelemede bulundu.</p>