SEYDİŞEHİRDE YABAN TEKESİNİ VURUP BOYNUZLARINI BIRAKIP GİTTİLER.
SEYDİŞEHİRDE YABAN TEKESİNİ VURUP BOYNUZLARINI BIRAKIP GİTTİLER.
Yazı boyutu
<p> </p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif""><span style="font-size:22.0pt"> Seydişehir de doğaseverler Seydişehir Antalya yolu üzerinde doğa yürüyüşü için gittikleri bölgede yakın zamanda bırakılmış yaban keçisi boynuzları buldular. </span></span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif""><span style="font-size:22.0pt">Yakından incelediklerinde boynuzların yakın zamanda vurularak gövde kısmının alınıp bırakılan bir yaban tekesine ait olduğunu tespit ettiler. </span></span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif""><span style="font-size:22.0pt">Hemen olayı Milli parklara bildiren doğaseverler Seydisehirhabere açıklamada bulundu. Açıklama yapan Sebidoster Dağcılık Başkanı “Bizim Derneğimizin amacı doğayı yaban hayatını korumak Seydişehir Bölgesinin dağlarını taşlarını tanımak ve tanıtmak. </span></span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif""><span style="font-size:22.0pt">Bu amaçla her hafta sonu bölgede yürüyüşler keşifler gerçekleştiriyoruz.</span></span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif""><span style="font-size:22.0pt">Bu haftaki etkinliğimizde Seydişehir Antalya yolu üzerinde Doğada Yeni Vurulmuş Yaban Keçisi boynuzları bulduk Bölgemizde bu eşsiz güzelliklere sahip çıkma adına hemen Milli Parkları aradık sağ olsunlar kısa zamanda olay yerine geldiler. Bölgede bulduğumuz boynuzları kendilerine Teslim Ettik. Biz doğaseverler olarak bölgemizde sayısı çok az olan Yaban Hayatına Namlunu Değil Lensini Doğrultun Parolamız Olmalı diyoruz. Bunlar bizim güzelliklerimiz. Dedi.</span></span></span></p>