27 Haziran 2026, Cumartesi 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
SAĞLIK

Seydişehir Kaymakamı yeni tip koronavirüs (Covid-19) aşısı oldu.

Kaymakam Aydın ERDOĞAN yeni tip koronavirüs (Covid-19) aşısı oldu.

20.02.2021 09:24 7283 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Seydişehir Kaymakamı yeni tip koronavirüs (Covid-19) aşısı oldu.
Seydişehir İlçe Sağlık Müdürlüğünde sağlık personelleri tarafından Kaymakam Aydın ERDOĞAN' A koronavirüs aşısının ilk dozu yapıldı.
Koronavirüs (Covid-19) salgını ile mücadele kapsamında aşılama takvimindeki sıraya göre ilk doz aşılarını olduklarını kaydeden Sayın Kaymakam Aydın ERDOĞAN; “ Bir yılı aşkın süredir devam eden Koronavirüs salgını ile mücadele kapsamında tedbirleri ve denetimleri elden bırakmadan ilçe genelinde sürekli olarak çalışmalar yürüterek, denetimler yaparak maske, mesafe, hijyen tedbirlerini sıkı tutmaya çalıştık. Koronavirüs ile mücadele kapsamında, rehavete kapılmadan süreci kontrollü bir şekilde yürüttük ve yürütmeye devam ediyoruz.
Aşılama takvimi sıralamasına göre sağlık çalışanlarımız başta olmak üzere, sırası ile 90 yaş ve üzeriden 65 yaşına kadar aşılama çalışmaları devam ediyor.
Aşılama çalışmaları ve tedbirlerine riayet ederek, bu salgından kurtulacağız. Bütün vatandaşlarımıza sıraları geldiğinde aşılarını yaptırmalarını tavsiye ediyorum. Pandemi süresince canla başla çalışan, görevinin başında olan tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.