25 Haziran 2026, Perşembe 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
TÜRKİYE

Seydişehir de Vatandaş Motosikletlerden şikayetçi !

Seydişehir de Vatandaş Motosikletlerden şikayetçi !

03.08.2023 09:07 7990 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Seydişehir de  Vatandaş  Motosikletlerden şikayetçi !
<p><span style="font-size:20px"><span style="font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;">Seydişehir de &ccedil;ocuk ve gen&ccedil;lerin trafik kurallarını hi&ccedil;e sayarak kasksız motosikletler ile ana cadde ve ara sokaklarda yarış yapmaları ve egzoz susturucularını &ccedil;ıkartarak g&uuml;r&uuml;lt&uuml; kirliliğine neden olmaları vatandaşları canından bezdirdi.</span></span></p> <p><span style="font-size:20px"><span style="font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;">Motosikletleri bir ulaşım aracı olarak kullanmaktan ziyade g&uuml;r&uuml;lt&uuml; ve yarış yaparak cadde ve sokaklarda tehlike sa&ccedil;arak binilmesine isyan eden vatandaşlar, Seydişehir &nbsp;İl&ccedil;e Emniyet M&uuml;d&uuml;rl&uuml;ğ&uuml; yetkililerinden &ccedil;&ouml;z&uuml;m istedi.</span></span></p> <p><span style="font-size:20px"><span style="font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;">&Ccedil;ocuk ve gen&ccedil;lerin İl&ccedil;e merkezinde gelişig&uuml;zel motosiklet s&uuml;rd&uuml;ğ&uuml;ne dikkat &ccedil;eken vatandaşlar, gece yarısı guruplar halinde sokaklarda motosiklet s&uuml;ren &ccedil;ocuklar ve gen&ccedil;ler i&ccedil;in emniyetin almış olduğu t&uuml;m &ouml;nlemlere rağmen yetersiz kaldığını belirttiler. Motorların &ouml;n&uuml;n&uuml; kaldırma, egzozu a&ccedil;ıp g&uuml;r&uuml;lt&uuml; yapmak, egzozu silah sesi gibi patlatma, gibi hareketler toplumun huzurunu bozma mal ve can g&uuml;venliği olayı haline geldiğini &ouml;ne s&uuml;ren kimi vatandaşlar, yetkilileri g&ouml;reve davet ederek tepkilerini dile getirdiler.</span></span></p> <p><span style="font-size:20px"><span style="font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;">&Ccedil;ocukların ve gen&ccedil;lerin y&uuml;zde 90&quot;nın kask kullanmaması, motosikletlerin bir&ccedil;oğunun da akşam olunca plakalarını s&ouml;kerek binmeleri, halkın huzurunu bozuyor diyen vatandaşlar, 112&quot;yi arıyoruz ekip geliyor, sokak aralarına ka&ccedil;ıyorlar. Vatandaşın huzuru i&ccedil;in yetkililer bu başıboşluğa dur desin” şeklinde konuştular.</span></span></p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.