"Seydişehir'de Telefonla Konuşan yüzlerce Sürücüye Şok Ceza
"Seydişehir'de Telefonla Konuşan Sürücülere Şok Ceza: Seydişehir Eski Hükümet Konağı önünde bulunan 5 Kavşağında yüzlerce sürücüye 2.168 TL'lik İhtar!"
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:12pt"><span style="font-family:"Times New Roman","serif""><span style="font-size:13.0pt"><span style="font-family:"Segoe UI","sans-serif""><span style="color:#404040">Seydişehir'de, fahri trafik müfettişleri tarafından yapılan denetimlerde, araç kullanırken telefonla konuşan yüzlerce sürücüye 2.168 TL trafik cezası kesildi. Kentin 5 ayrı kavşağında gerçekleştirilen operasyonda, cep telefonu kullandığı tespit edilen sürücüler, cezaları posta yoluyla öğrendi.</span></span></span></span></span></p>
<p><span style="font-size:12pt"><span style="font-family:"Times New Roman","serif""><span style="font-size:13.0pt"><span style="font-family:"Segoe UI","sans-serif""><span style="color:#404040">Ceza bildirimlerini alan birçok sürücü, ihlalin hangi tarihte ve nerede yapıldığını hatırlamakta zorlandıklarını ifade etti. Fahri müfettişlerin gözlemleri sonucunda düzenlenen cezalar, trafik güvenliği konusunda farkındalık yaratmayı amaçlıyor.</span></span></span></span></span></p>
<p style="text-align:start"><span style="font-size:12pt"><span style="font-family:"Times New Roman","serif""><span style="font-size:13.0pt"><span style="font-family:"Segoe UI","sans-serif""><span style="color:#404040">Yetkililer, "Araç kullanırken telefonla konuşmak, kazalara davetiye çıkarıyor. Denetimler artarak devam edecek" uyarısında bulundu. Sürücüler ise cezaların yüksekliği karşısında şaşkınlık yaşadıklarını belirterek, daha dikkatli olacaklarını söyledi.</span></span></span></span></span></p>