Seydişehir’de Ortaöğretim Okul Müdürleri YKS Değerlendirme Toplantısında Buluştu
<p>Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ortaöğretim Şubesi tarafından Seydişehir’de, Ortaöğretim Genel Müdürlüğ&uu…
Yazı boyutu
<p>Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ortaöğretim Şubesi tarafından Seydişehir’de, Ortaöğretim Genel Müdürlüğü’ne bağlı okulların müdürleriyle değerlendirme toplantısı düzenlendi.</p>
<p>Toplantıda, ilçedeki okulların son 5 yıllık Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) başarı durumları detaylı şekilde ele alındı. Ayrıca, Destekleme ve Yetiştirme Kursları (DYK), sosyal etkinlikler ve öğrenci başarısını artırmaya yönelik yapılan çalışmalar hakkında okul müdürlerinden bilgi alındı.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/WhatsApp%20Image%202025-04-22%20at%2012_32_49(1).jpeg" style="height:428px; width:640px" /></p>
<p>Toplantıya İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Aynur Türkoğlu başkanlık ederken, Seydişehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Nizamettin Doğan ve Ortaöğretimden sorumlu Şube Müdürü Dursun Budak da katılım sağladı.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/WhatsApp%20Image%202025-04-22%20at%2012_32_50.jpeg" style="height:423px; width:640px" /></p>
<p>Eğitimde başarıyı artırmaya yönelik bu tür toplantıların, öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimine katkı sağlaması hedefleniyor.</p>