Seydişehir'de okul güvenliği ve tedbirleri toplantısı yapıldı
KONYA (AA) - Seydişehir Kaymakamı Cevdet Bakkal başkanlığında okul güvenliği ve tedbirleri toplantısı yapıldı.
Yazı boyutu
<p>KONYA (AA) - Seydişehir Kaymakamı Cevdet Bakkal başkanlığında okul güvenliği ve tedbirleri toplantısı yapıldı.</p>
<p>Seydişehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde kurum müdürleri ve okul müdürlerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda okullarla ilgili güvenlik ve sorunları görüşüldü.</p>
<p>Eğitim ve öğretim birinci döneminin değerlendirildiği toplantıda ikinci döneme ilişkin öğrencilerin güvenli, sağlıklı ve huzurlu bir ortamda eğitim görmelerini sağlamak amacıyla güvenlik tedbirlerinin alınmasına yönelik görüş ve öneriler konuşuldu.</p>
<p>Kaymakam Cevdet Bakkal, ikinci dönem eğitim ve öğretimin yılının öğretmen ve öğrencilere başarı getirmesi dileklerinde bulundu.</p>
<p> </p>