23 Haziran 2026, Salı 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Seydişehir'de okul güvenliği ve tedbirleri toplantısı yapıldı

KONYA (AA) - Seydişehir Kaymakamı Cevdet Bakkal başkanlığında okul güvenliği ve tedbirleri toplantısı yapıldı.

06.02.2024 09:43 1603 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Seydişehir'de okul güvenliği ve tedbirleri toplantısı yapıldı
<p>KONYA&nbsp;(AA) - Seydişehir Kaymakamı Cevdet Bakkal başkanlığında okul g&uuml;venliği ve tedbirleri toplantısı yapıldı.</p> <p>Seydişehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde kurum m&uuml;d&uuml;rleri ve okul m&uuml;d&uuml;rlerinin katılımıyla ger&ccedil;ekleştirilen toplantıda okullarla ilgili g&uuml;venlik ve sorunları g&ouml;r&uuml;ş&uuml;ld&uuml;.</p> <p>Eğitim ve &ouml;ğretim birinci d&ouml;neminin değerlendirildiği toplantıda ikinci d&ouml;neme ilişkin &ouml;ğrencilerin g&uuml;venli, sağlıklı ve huzurlu bir ortamda eğitim g&ouml;rmelerini sağlamak amacıyla g&uuml;venlik tedbirlerinin alınmasına y&ouml;nelik g&ouml;r&uuml;ş ve &ouml;neriler konuşuldu.</p> <p>Kaymakam Cevdet Bakkal, ikinci d&ouml;nem eğitim ve &ouml;ğretimin yılının &ouml;ğretmen ve &ouml;ğrencilere başarı getirmesi dileklerinde bulundu.</p> <p>&nbsp;</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.