Seydişehir'de metruk binalar yıkılıyor
<p><span style="font-size:18px">KONYA (AA) - Seydişehir Belediyesi, ilçede tehlike arz eden metruk binaların yıkımını sürdürüyor.</sp…
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">KONYA (AA) - Seydişehir Belediyesi, ilçede tehlike arz eden metruk binaların yıkımını sürdürüyor.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Ekipler, ilçe merkezi ve kırsal mahallerde bulunan emniyet ve sağlık açısından risk oluşturan metruk binaların yıkımına devam ediyor.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20241211-36452013-36452009-SEYDISEHIRDE_METRUK_BINALAR_YIKILIYOR.jpg" style="height:289px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Seydişehir Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu, yaptığı açıklamada, Ulukapı, Değirmenci ve Ortakaraören mahallesinde özellikle vatandaşların can güvenliği açısından tehlike arz eden, terk edilmiş metruk binaların yıkım çalışmalarının devam ettiğini belirtti.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20241211-36452013-36452011-SEYDISEHIRDE_METRUK_BINALAR_YIKILIYOR.jpg" style="height:288px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Yıkılmaya yüz tutmuş, uzun yıllardır terk edilmiş, yangın ve göçme tehlikesi arz eden binaların yıkımlarına vatandaşlardan gelen talepler doğrultusunda başlandığını anlatan Ustaoğlu, "İlçemiz sınırları içinde, çevre ve görüntü kirliliği yaratan, sosyal tehlike arz eden bu yapıları temizliyoruz."ifadesini kullandı.</span></p>