Seydişehir'de konser etkinliği düzenlendi
KONYA (AA) - Seydişehir'de konser etkinliği gerçekleştirildi.
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">Seydişehir Musiki Derneği Başkanı ve koro şefi Sıtkı Özkal, belediye düğün salonunda gerçekleştirilen etkinlikte, halkın güvenine layık olabilmek için 45 yıldır ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştıklarını söyledi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20240217-33732114-33732112-SEYDISEHIRDE_KONSER_ETKINLIGI_DUZENLENDI.jpg" style="height:365px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Derneğin kuruluşundan bu yana çok sayıda müzisyen yetiştiğini belirten Özkal,’’ Şehrimizin kanaat önderleri ve siz değerli müzik sevenlerin katkılarıyla 45 yıldır insanlarımıza müziği sevdiriyoruz. .’’ dedi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20240217-33732114-33732113-SEYDISEHIRDE_KONSER_ETKINLIGI_DUZENLENDI.jpg" style="height:480px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Konuşmaların ardından koro, Türk Sanat ve Halk Müziğinin sevilen parçalarını iki bölüm halinde seslendirdi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Programa, İlçe Kaymakamı Cevdet Bakkal, Belediye Başkanı Mehmet Tutal, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve davetliler katıldı.</span></p>