Seydişehir'de Ahmet Öztürklevent'in Karikatür Sergisi Büyük İlgi Gördü
<p>Ünlü karikatürist <strong>Ahmet Öztürklevent</strong>'in Seydişehir'de ilk kez açılan karikatür sergisi san…
Yazı boyutu
<p>Ünlü karikatürist <strong>Ahmet Öztürklevent</strong>'in Seydişehir'de ilk kez açılan karikatür sergisi sanatseverlerden yoğun ilgi gördü. <strong>Kamil Akkanat Sağlık Bilimleri Fakültesi</strong> yerleşkesinde düzenlenen serginin açılışına; <strong>Kaymakam Cevdet Bakkal, Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu, fakülte dekanları, akademisyenler, sivil toplum temsilcileri ve çok sayıda sanatsever</strong> katıldı.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/492115439_10163007556327446_3660030073224624465_n.jpg" style="height:426px; width:640px" /><br />
Sergi, <strong>Seydişehir Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Sağlık Bileti Topluluğu</strong> ile <strong>Sağlık ve Gelişim Topluluğu</strong> iş birliğinde düzenlendi. Küratörlüğünü <strong>ressam ve heykeltıraş Fatma Savaş</strong>'ın üstlendiği serginin açılış konuşmasında Savaş, <em>"Ahmet Öztürklevent'i Seydişehirliler olarak hepimiz tanıyoruz. Bu sergiyle onun sanatını daha yakından tanımanızı istedik. Gösterilen ilgi bizi çok mutlu etti"</em> dedi.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/492009638_10163007556422446_6706188180833690979_n.jpg" style="height:426px; width:640px" /></p>
<p><strong>Sanatın Önemi Vurgulandı</strong><br />
Savaş, sanatın öğrencilerin gelişimine katkı sağladığını, bilimle birleştiğinde düşünce dünyasını zenginleştirdiğini ve toplumsal gelişimde önemli bir rol oynadığını belirtti.</p>
<p><strong>Dekan Reisli: "Kültürel Bir Kazanım"</strong><br />
Fakülte Dekanı <strong>Prof. Dr. İsmail Reisli</strong>, ulusal ve uluslararası ödüllü sanatçı Ahmet Öztürklevent'in Seydişehir'de sergi açmasının, ilçe için kültürel bir kazanım olduğunu ifade etti.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/491646869_10163007555922446_4201212569609912454_n.jpg" style="height:426px; width:640px" /></p>
<p><strong>Kaymakam ve Başkan'dan Teşekkür</strong><br />
<strong>Kaymakam Cevdet Bakkal</strong> ve <strong>Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu</strong> da yaptıkları konuşmalarda serginin önemine değinerek katılımcılara teşekkür ettiler.</p>
<p><strong>Sanatçıdan Kısa ve Anlamlı Mesaj</strong><br />
Ahmet Öztürklevent ise yaptığı kısa konuşmada, <em>"Biz karikatüristler konuşmayı pek sevmeyiz, ancak bu ilgi bizi çok mutlu etti. Hepinize teşekkür ederim"</em> diyerek sergiye gösterilen alakanın kendisini onurlandırdığını belirtti.</p>
<p><strong>Sergi 10 Gün Açık Kalacak</strong><br />
17 Nisan Çarşamba günü saat 13.00'te açılan sergi, <strong>10 gün boyunca</strong> ziyaretçilerini ağırlamaya devam edecek.</p>