Seydişehir'de 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Coşkuyla Kutlandı
Seydişehir ilçesinde, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın 105. yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen törenler, Atatürk Anıtı'na çelenk sunulmasıyla başladı.
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">Hükümet Konağı önünde gerçekleşen programa, Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Nizamettin Doğan'ın yanı sıra daire amirleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, siyasi parti temsilcileri, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/Ba%C5%9Fl%C4%B1ks%C4%B1z(14).jpeg" style="height:480px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px"><strong>Çelenk Sunumu ve İstiklal Marşı</strong><br />
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Atatürk Anıtı'na çelenk sunulmasının ardından Türk bayrağı göndere çekildi ve İstiklal Marşı okundu.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><strong>Okul Törenleri ve Gösteriler</strong><br />
Kutlamalar Toki İlkokulu'nda Protokol üyelerinin katılımı devam ederken Her okul kendi bünyesinde Çeşitli etkinliklerle bayramı dolu dolu kutladı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/WhatsApp%20Image%202025-04-23%20at%2010_08_39.jpeg" style="height:480px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px"> Öğrenciler tarafından hazırlanan çeşitli gösteriler ve etkinliklerle bayram coşkusu doyasıya yaşandı. Renkli görüntülerin oluştuğu programda, minik öğrencilerin performansları büyük beğeni topladı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Seydişehir'de düzenlenen anlamlı törenlerle kutlanarak, milli birlik ve beraberlik mesajları verildi.</span></p>