Seydişehir-Antalya yolunda ulaşım tüm araçlara trafiğe açıldı
Seydişehir-Antalya yolunda etkisini sürdüren yoğun kar yağışı nedeniyle tır ve çekiciler için trafiğe kapatılmıştı. 15.30 saatlerine doğru yol tüm araçlara trafiğe açıldı.
Yazı boyutu
<h2><span style="font-size:18px">Seydişehir- Antalya yolunda etkisini sürdüren yoğun kar yağışı nedeniyle dün yol TIR ve çekiciler için trafiğe kapatılmıştı</span></h2>
<p> </p>
<p><span style="font-size:18px"><strong>ULAŞIMA AÇILDI</strong></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Edinilen bilgiye göre sabah saatlerinde Seydişehir-Antalya yolu tüm araçlar için trafiğe açıldı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Ekipler tarafından kar ve buzla mücadele çalışmaları devam etmekte.</span></p>