Sanayi ve ticarethane elektriğine yüzde 20 zam yapıldı
1 Ekim'den itibaren geçerli olmak üzere sanayi ve ticarethane abonelerinin kullandığı elektriğe yüzde 20 oranında zam yapıldı
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,sans-serif">1 Ekim'den itibaren geçerli olmak üzere sanayi ve ticarethane abonelerinin kullandığı elektriğe yüzde 20 oranında zam yapıldı. Öte yandan konutlarda herhangi bir fiyat değişikliğine gidilmedi.</span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,sans-serif">Sanayi ve ticarethane abonelerinin kullandığı elektriğe zam geldi. 1 Ekim'den itibaren, sanayi ve ticarethane aboneleri elektriği yüzde 20 zamla kullanacak.</span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,sans-serif">KONUT ABONELERİNE ZAM YOK</span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,sans-serif">Sektör kaynaklarından edinilen bilgilere göre, konut abonelerine zam uygulanmayacak. 100 kwh tüketimde mesken abonesi için fatura bedeli 150 TL olarak aynı kalacak.</span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,sans-serif">SANAYİ VE TİCARETHANELER İÇİN YÜZDE 20 ZAM</span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,sans-serif">Sanayi ve ticarethane abonelerinin kullandığı elektriğe ise yüzde 20 oranında zam yapıldı.</span></span></p>