22 Haziran 2026, Pazartesi 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
SAĞLIK

Sağlık Bakanı duyurdu! 37 bin kadro atanacak

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, katıldığı canlı yayında 37 bin kadro ataması yapılacağını duyurdu. Memişoğlu, atamanın ilk aşamasının mayıs ayında başlayacağını belirtti.

24.04.2025 22:28 866 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Sağlık Bakanı duyurdu! 37 bin kadro atanacak
<p>Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sağlıkta yapılacak atamalarla ilgili &ouml;nemli bir a&ccedil;ıklamada bulundu.</p> <p>Memişoğlu, katıldığı canlı yayında şu ifadeleri kullandı:</p> <p>&quot;37 bin kadro aldık. &Ouml;n&uuml;m&uuml;zdeki hafta ilan edeceğiz. Hangi hastanelere ne kadar ihtiyacımız var? Mayıs&#39;ta ilk etabını sonrakini de inşallah Ağustos ve Eyl&uuml;l&#39;de. Mayıs ayında 19 bin alacağız. Sonra yine ilana &ccedil;ıkmış olacağız. Kılavuz &ouml;n&uuml;m&uuml;zdeki hafta yayınlanmış olacak.&quot;</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.