Sağlık Bakanı duyurdu! 37 bin kadro atanacak
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, katıldığı canlı yayında 37 bin kadro ataması yapılacağını duyurdu. Memişoğlu, atamanın ilk aşamasının mayıs ayında başlayacağını belirtti.
Yazı boyutu
<p>Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sağlıkta yapılacak atamalarla ilgili önemli bir açıklamada bulundu.</p>
<p>Memişoğlu, katıldığı canlı yayında şu ifadeleri kullandı:</p>
<p>"37 bin kadro aldık. Önümüzdeki hafta ilan edeceğiz. Hangi hastanelere ne kadar ihtiyacımız var? Mayıs'ta ilk etabını sonrakini de inşallah Ağustos ve Eylül'de. Mayıs ayında 19 bin alacağız. Sonra yine ilana çıkmış olacağız. Kılavuz önümüzdeki hafta yayınlanmış olacak."</p>