28 Haziran 2026, Pazar 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

POLİSLERİN BASKIN YAPTIĞI EVDEN 53 ADET ÇALINTI BİSİKLET VE MOTOSİKLET ÇIKTI

<p><span style="font-size:18px">Konya’da polislerin baskın yaptığı evden piyasa değeri yaklaşık 1.5 milyon TL olan 53 adet çalıntı motosiklet, bisi…

28.09.2023 12:31 5882 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
POLİSLERİN BASKIN YAPTIĞI EVDEN 53 ADET ÇALINTI BİSİKLET VE MOTOSİKLET ÇIKTI
<p><span style="font-size:18px">Konya&rsquo;da polislerin baskın yaptığı evden piyasa değeri yaklaşık 1.5 milyon TL olan 53 adet &ccedil;alıntı motosiklet, bisiklet ve elektrikli scooter ele ge&ccedil;irildi. Olayla ilgili g&ouml;zaltına alınan 2 ş&uuml;phelinin su&ccedil; dosyası kabarık &ccedil;ıktı.</span></p> <p><span style="font-size:18px">Konya İl Emniyet M&uuml;d&uuml;rl&uuml;ğ&uuml; ekiplerinin bisiklet ve motosiklet hırsızlarının tespitine y&ouml;nelik &ccedil;alışmaları aralıksız s&uuml;r&uuml;yor. Yapılan &ccedil;alışmalar kapsamında 27 Eyl&uuml;l &Ccedil;arşamba g&uuml;n&uuml; saat 12:30 sıralarında bir kamyonetin kasasında &ccedil;ok sayıda bisiklet olduğunun g&ouml;r&uuml;lmesi &uuml;zerine ekipler ş&uuml;phelenerek kamyoneti takibe aldı.&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size:18px">Bisikletleri Meram İl&ccedil;esi Alakova Mahallesindeki evine g&ouml;t&uuml;ren ş&uuml;pheliyi takip eden ekipler, bah&ccedil;ede de &ccedil;ok sayıda bisiklet ve motosiklet olduğunun g&ouml;r&uuml;lmesi &uuml;zerine harekete ge&ccedil;ti.&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/b0f6e3dc-c642-4fd5-acba-a126a30bede7.jpeg" style="height:426px; width:640px" /></span></p> <p><span style="font-size:18px">Polis ekiplerince eve yapılan baskında, &ccedil;alıntı olduğu değerlendirilen 12 adet motosiklet, 27 adet bisiklet, 5 adet elektrikli bisiklet, 2 adet elektrikli scooter, 3 adet elektrikli motosiklet ve 4 adet 3 tekerlekli elektrikli motosiklet olmak &uuml;zere toplamda 53 adet taşıt &ccedil;ıktı.</span></p> <p><span style="font-size:18px">&Ccedil;ALINTI MOTOSİKLETLER ANTALYA&rsquo;DAN GELMİŞ&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/9e4f262d-2ac2-4e7b-aa7d-e239645db699.jpeg" style="height:426px; width:640px" /></span></p> <p><span style="font-size:18px">Polisler tarafından el konularak otoparka &ccedil;ekilen taşıtlardan 12 adet motosikletin Antalya ilinden &ccedil;alınarak Konya&rsquo;ya getirildiği tespit edildi.&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size:18px">G&Ouml;ZALTINA ALINAN BABA OĞUL SU&Ccedil; MAKİNESİ &Ccedil;IKTI</span></p> <p><span style="font-size:18px">Polis ekiplerince g&ouml;zaltına alınan baba İbrahim B. (47 yaşında, 15 adet su&ccedil; kaydı var) ve oğlu Ahmet B. (24 yaşında, 24 adet su&ccedil; kaydı var) emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edildi.</span></p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.