Polis Akademisi Bandosu Konya'da konser verdi
<p><span style="font-size:20px">KONYA (AA) - Konya'da, Polis Akademisi Başkanlığına bağlı Bando ve Armoni Muzikaları Şube Müdürlüğü tara…
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:20px">KONYA (AA) - Konya'da, Polis Akademisi Başkanlığına bağlı Bando ve Armoni Muzikaları Şube Müdürlüğü tarafından konser verildi.</span></p>
<p><span style="font-size:20px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20250419-37679421-37679419-POLIS_AKADEMISI_BANDOSU_KONYADA_KONSER_VERDI.jpg" style="height:360px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:20px">Türk Polis Teşkilatı'nın 180. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Kültürpark'taki amfi tiyatroda gerçekleştirilen etkinlikte, çeşitli şarkılar seslendirildi.</span></p>
<p><span style="font-size:20px">İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek'in yanı sıra şube müdürleri ve polislerin de katıldığı konsere vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.</span></p>
<p><span style="font-size:20px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20250419-37679421-37679420-POLIS_AKADEMISI_BANDOSU_KONYADA_KONSER_VERDI.jpg" style="height:360px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:20px">Seslendirilen şarkılara polisler ve vatandaşlar da zaman zaman eşlik etti.</span></p>