28 Haziran 2026, Pazar 💵 💶 🥇
SON DAKİKA

Ormana köyü, Birleşmiş Milletler Turizm Teşkilatınca "en iyi turizm köyü" seçildi

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Antalya'nın İbradı ilçesindeki Ormana köyünün, "en iyi turizm köyü" seçilmesinin Türkiye'yi gururlandırdığını belirtti.

17.11.2024 06:24 1267 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Ormana köyü, Birleşmiş Milletler Turizm Teşkilatınca "en iyi turizm köyü" seçildi
<h6>Ankara</h6> <p>K&uuml;lt&uuml;r ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Ormana&#39;nın &quot;en iyi turizm k&ouml;y&uuml;&quot; se&ccedil;ildiğine dikkati &ccedil;ekerek, şunları kaydetti:</p> <p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/ima1111ges.jpg" style="height:479px; width:640px" /></p> <p>&quot;Birleşmiş Milletler Turizm Teşkilatı tarafından d&uuml;zenlenen En İyi Turizm K&ouml;y&uuml; Programı&#39;nda, 2024 yılı değerlendirmelerinde Antalya&#39;nın İbradı il&ccedil;esinde bulunan Ormana k&ouml;y&uuml; &#39;en iyi turizm k&ouml;y&uuml;&#39; unvanını kazanarak &uuml;lkemizi gururlandırdı. Tarihi dokusu, eşsiz doğal g&uuml;zellikleri ile Ormana&#39;nın s&uuml;rd&uuml;r&uuml;lebilir turizm ve kırsal kalkınmaya yaptığı katkı uluslararası d&uuml;zeyde tescillenmiş oldu. Ayrıca Karab&uuml;k-Y&ouml;r&uuml;k k&ouml;y&uuml;m&uuml;z, aynı programın İyileştirme Programına dahil edildi. Antalya-Ormana&#39;nın bu başarı hikayesi k&uuml;resel tanınırlık kazanması i&ccedil;in yeni bir fırsat yaratacak. Hayırlı olsun.&quot;</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.