26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
TÜRKİYE

Ordu'da iki doktor, hakaret içerikli paylaşımları nedeniyle açığa alındı

Ordu'da, sosyal medyadaki paylaşımları nedeniyle açığa alınan iki doktor hakkında idari soruşturma başlatıldı.

16.07.2022 17:11 2665 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Ordu'da iki doktor, hakaret içerikli paylaşımları nedeniyle açığa alındı
<p>Ordu&#39;da G&uuml;rgentepe Devlet Hastanesi&#39;nde g&ouml;revli pratisyen hekim U.G, sosyal medya hesabından il&ccedil;e halkına y&ouml;nelik hakaret i&ccedil;erikli paylaşımda bulundu.</p> <p>G&ouml;lk&ouml;y Devlet Hastanesinde g&ouml;rev yapan pratisyen hekim S.&Ouml;. de bu paylaşımın altına hakaret niteliğinde yorum yaptı.</p> <p>İl Sağlık M&uuml;d&uuml;rl&uuml;ğ&uuml;n&uuml;n paylaşımlardan haberdar olması &uuml;zerine iki doktor hakkında Ordu Valiliği&#39;ne yazı g&ouml;nderildi.</p> <p>Valilik kararı ile a&ccedil;ığa alınan doktorlar hakkında idari soruşturma başlatıldı.</p> <p>Sağlık Bakanlığından da m&uuml;fettiş talep edildiği &ouml;ğrenildi.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.