Ordu'da iki doktor, hakaret içerikli paylaşımları nedeniyle açığa alındı
Ordu'da, sosyal medyadaki paylaşımları nedeniyle açığa alınan iki doktor hakkında idari soruşturma başlatıldı.
Yazı boyutu
<p>Ordu'da Gürgentepe Devlet Hastanesi'nde görevli pratisyen hekim U.G, sosyal medya hesabından ilçe halkına yönelik hakaret içerikli paylaşımda bulundu.</p>
<p>Gölköy Devlet Hastanesinde görev yapan pratisyen hekim S.Ö. de bu paylaşımın altına hakaret niteliğinde yorum yaptı.</p>
<p>İl Sağlık Müdürlüğünün paylaşımlardan haberdar olması üzerine iki doktor hakkında Ordu Valiliği'ne yazı gönderildi.</p>
<p>Valilik kararı ile açığa alınan doktorlar hakkında idari soruşturma başlatıldı.</p>
<p>Sağlık Bakanlığından da müfettiş talep edildiği öğrenildi.</p>