22 Haziran 2026, Pazartesi 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
EĞİTİM

OKUL MÜDÜRLERİNDEN TAHİR KİBAR İÇİN VEFA YEMEĞİ

<p><span style="font-size:18px">İlçemizde yaklaşık 9 yıl İlçe Milli Eğitim Müdürü olarakgörev yapan Tahir KİBAR için t&…

06.12.2024 07:29 2568 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
OKUL MÜDÜRLERİNDEN TAHİR KİBAR İÇİN VEFA YEMEĞİ
<p><span style="font-size:18px">İl&ccedil;emizde yaklaşık 9 yıl İl&ccedil;e Milli Eğitim M&uuml;d&uuml;r&uuml; olarakg&ouml;rev yapan Tahir KİBAR i&ccedil;in t&uuml;m okul M&uuml;d&uuml;rlerinin katılımı ile Vefa yemeği d&uuml;zenlendi. </span></p> <p><span style="font-size:18px">Yemeğe katılan okul M&uuml;d&uuml;rleri gece g&uuml;nd&uuml;z demeden 9 yıl boyunca hizmet aşkıyla koşturan, herkesin sorunu, sıkıntısını &ccedil;&ouml;zmeye &ccedil;alışan M&uuml;d&uuml;r&uuml;m&uuml;ze teşekk&uuml;r ederiz dediler. G&uuml;n&uuml;n anısına Okul M&uuml;d&uuml;rleri adına plaket takdim edilerek Tahir KİBAR M&uuml;d&uuml;re bundan sonraki yaşamında başarılar ve sağlık afiyet dileklerinde bulunuldu.</span></p> <p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/WhatsApp%20Image%202024-12-05%20at%2021_07_34.jpeg" style="height:482px; width:640px" /></span></p> <p><span style="font-size:18px">Tahir Kibra ise &quot;İl&ccedil;emiz Okul M&uuml;d&uuml;rlerimizle şahsıma d&uuml;zenlenen veda yemeğinde biraraya geldik. G&ouml;rev yaptığım 9 yıllık s&uuml;rede, t&uuml;m okul m&uuml;d&uuml;rlerimizle uyum i&ccedil;inde &ccedil;alışarak projeler &uuml;reterek, ll&ccedil;emiz eğitim kalitesini ve okullarımızın fiziki durumlarını en &uuml;st seviyelere &ccedil;ıkardık. T&uuml;m Okul M&uuml;d&uuml;rlerimize teşekk&uuml;r eder, başarılarının devamını dilerim.dedi</span></p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.