Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, 2022-2023 eğitim öğretim yılında uzatma yapılmayacağını duyurdu.
Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, 2022-2023 eğitim öğretim yılında uzatma yapılmayacağını duyurdu. Özer 2022-2023 eğitim öğretim yılı 16 Haziran'da sona ereceğini açıkladı.
Yazı boyutu
<p>Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer,<strong> "2022-2023 eğitim öğretim yılı 16 Haziran'da sona eriyor. Herhangi bir uzatma yapmayacağız."</strong> dedi.</p>