Mahmut Esat Ortaokulundan anlamlı iftar
Mahmut Esat Ortaokulundan anlamlı iftar
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">Mahmut Esat Ortaokulu depremden etkilenen ve okula 2. dönem dahil olan öğrenciler ve yakınlarıyla iftar programında Günaydın Dinlenme Tesislerinde bir araya geldi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/WhatsApp%20Image%202023-03-25%20at%2020_14_31.jpeg" style="height:360px; width:640px" /><br />
Okul Müdürü Süleyman Boztepe:"Güzel bir birlik beraberlik, kaynaşma iftarı oldu. Programa katkılarından dolayı İsmail Gürpınar Bey ve ailesine, Okul Aile Birliği üyelerimize şükranlarımı sunuyor; programa katılan öğretmen, veli ve öğrencilerimize teşekkür ediyorum. " dedi</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/WhatsApp%20Image%202023-03-25%20at%2020_14_35.jpeg" style="height:360px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/WhatsApp%20Image%202023-03-25%20at%2020_14_59.jpeg" style="height:360px; width:640px" /></span></p>