MADENLİ-SÜLEYMANİYE YOLU BAKIM İSTİYOR.
Son yıllarda bölge halkı tarafından sıkça kullanılan Madenli-Süleymaniye yolu bakımsızlıktan kullanılamaz halde
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif"">Giden Gelmez Dağlarında Süleymaniye - Değirmenlik –Cevizli-Bademli'yi Seydişehir'e bağlayan yoldan bahsediyorum. Bu yol sadece ulaşım ve transit geçişten öte bu bölgeden gelen insanların Seydişehir ekonomisine, Seydişehir esnafına katkı sağladığını hiç kimse inkâr edemez. Evet, yolun en çok bozuk olan Madenli Yaylası'ndan sonraki kısmının büyük bölümü Antalya sınırlarında kalmış olabilir. Olaya "Seydişehir sınırları dışında" diye bakmak, topu taca atmaktan başka bir şey değildir. Önceki dönemlerde yöneticiler bu bölgeye ziyaretler yaparak bu bölgedeki insanlarla konuşup, görüşüp sorunları çözme noktasında istişarelerde bulunuyordu ve yol sorunu büyük ölçüde çözüme kavuşturuluyordu.</span></span></p>
<p><span style="font-size:18px"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif"">Yolu kullanan yörenin insanları 10 yıllık Ak parti Belediyeciliği döneminde yol ile ilgilenilmedi bozuk yerlerinin düzeltilmesi için bir greyder bile gönderilmedi Şimdi yeni Belediyeden yardım bekliyor. </span></span></p>
<p><span style="font-size:18px"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif"">Madenli-Süleymaniye kullanan vatandaş Bu yol bizim için önemli. Tüm ihtiyaçlarımızı Seydişehir’den karşılıyoruz. Kaç yıldır bu yolun yapılmasını bekliyoruz. Seydişehir Belediyesinin bu yolu en azından asfalt değil de kumlama yaparak o çukurları kapatılmasını bekliyoruz.? Maalesef bu yol gerçekten içler acısı bir durumda. Dediler.</span></span></p>
<p> </p>
<p> </p>