26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
SEYDİŞEHİR

MADENLİ-SÜLEYMANİYE YOLU BAKIM İSTİYOR.

Son yıllarda bölge halkı tarafından sıkça kullanılan Madenli-Süleymaniye yolu bakımsızlıktan kullanılamaz halde

09.07.2024 09:57 2115 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
MADENLİ-SÜLEYMANİYE YOLU BAKIM İSTİYOR.
<p><span style="font-size:18px"><span style="font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;">Giden Gelmez Dağlarında S&uuml;leymaniye - Değirmenlik &ndash;Cevizli-Bademli&#39;yi Seydişehir&#39;e bağlayan yoldan bahsediyorum. Bu yol sadece ulaşım ve transit ge&ccedil;işten &ouml;te bu b&ouml;lgeden gelen insanların Seydişehir ekonomisine, Seydişehir esnafına katkı sağladığını hi&ccedil; kimse ink&acirc;r edemez. Evet, yolun en &ccedil;ok bozuk olan Madenli Yaylası&#39;ndan sonraki kısmının b&uuml;y&uuml;k b&ouml;l&uuml;m&uuml; Antalya sınırlarında kalmış olabilir. Olaya &quot;Seydişehir sınırları dışında&quot; diye bakmak, topu taca atmaktan başka bir şey değildir. &Ouml;nceki d&ouml;nemlerde y&ouml;neticiler bu b&ouml;lgeye ziyaretler yaparak bu b&ouml;lgedeki insanlarla konuşup, g&ouml;r&uuml;ş&uuml;p sorunları &ccedil;&ouml;zme noktasında istişarelerde bulunuyordu ve yol sorunu b&uuml;y&uuml;k &ouml;l&ccedil;&uuml;de &ccedil;&ouml;z&uuml;me kavuşturuluyordu.</span></span></p> <p><span style="font-size:18px"><span style="font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;">Yolu kullanan y&ouml;renin insanları 10 yıllık Ak parti Belediyeciliği d&ouml;neminde yol ile ilgilenilmedi bozuk yerlerinin d&uuml;zeltilmesi&nbsp; i&ccedil;in&nbsp; bir greyder&nbsp; bile&nbsp;&nbsp;&nbsp; g&ouml;nderilmedi &nbsp;Şimdi&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;yeni &nbsp;Belediyeden&nbsp;&nbsp; yardım&nbsp; bekliyor.&nbsp; </span></span></p> <p><span style="font-size:18px"><span style="font-family:Calibri,&quot;sans-serif&quot;">Madenli-S&uuml;leymaniye&nbsp;&nbsp; kullanan&nbsp; vatandaş Bu yol bizim i&ccedil;in &ouml;nemli. T&uuml;m ihtiya&ccedil;larımızı Seydişehir&rsquo;den karşılıyoruz. Ka&ccedil;&nbsp;&nbsp; yıldır &nbsp;bu yolun yapılmasını bekliyoruz. &nbsp;Seydişehir Belediyesinin&nbsp; bu&nbsp; yolu&nbsp; en azından&nbsp; asfalt değil de&nbsp;&nbsp; kumlama&nbsp; yaparak&nbsp;&nbsp;&nbsp; o &ccedil;ukurları&nbsp;&nbsp;&nbsp; kapatılmasını&nbsp; bekliyoruz.? Maalesef bu yol ger&ccedil;ekten i&ccedil;ler acısı bir durumda. Dediler.</span></span></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.