Konyaspor’un kupa yolculuğu yarı finalde sona erdi
Tribünler umutluydu, skor hayal kırıklığı oldu. Konyaspor, yarı finalde Galatasaray’a 5-1 mağlup olarak Türkiye Kupası’na veda etti.
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:16px">Konyaspor, Türkiye Kupası Yarı Final maçında Süper Lig lideri Galatasaray’ı konuk etti.</span></p>
<p><span style="font-size:16px">Dolu tribünler önünde oynanan mücadelede yeşil-beyazlı ekip, güçlü rakibi karşısında 5-1’lik skorla sahadan mağlup ayrıldı.</span></p>
<p><span style="font-size:16px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20250422-37716502-37716497-TUMOSAN_KONYASPOR_GALATASARAY.jpg" style="width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:16px">Galatasaray’ın gollerini 25. dakikada Vitor Osimhen, 41. dakikada Lucas Torreira ve 46 ile 55. dakikalarda Roland Salai kaydederken, Konyaspor’un tek golü 54. dakikada Pedrinho’dan geldi.</span></p>
<p><span style="font-size:16px">Bu sonuçla Konyaspor, Türkiye Kupası'na yarı finalde veda etti.</span></p>