Konyaspor kupada Fenerbahçe’yi eleyerek yarı finale yükseldi
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Konyaspor, sahasında Fenerbahçe ile karşılaştı. Normal süresi golsüz biten mücadelede yeşil-beyazlılar, uzatmalarda bulduğu penaltı golüyle adını yarı finale yazdırdı.
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finak mücadelesinde Konyaspor sahasında Fenerbahçe'yi konuk etti. MEDAŞ Konya Büyükşehir Stadı'nda oynanan karşılaşmanın ilk 90 dakikasında gol sesi çıkmadı.
Tek maçlık eleme usulüne göre oynanan karşılaşmada kazananı belirlemek için maç uzatmalara gitti. Maçın 120+2. dakikasında Konyaspor, Jevtovic'in penaltıdan attığı golle karşılaşmadan 1-0 galip ayrıldı.
Bu sonucun ardından Konyaspor, Ziraat Türkiye Kupası'nda adını yarı finale yazdırırken Fenerbahçe turnuvaya veda etti.
Konyaspor yarı finalde Beşiktaş - Alanyaspor maçının galibiyle karşılaşacak.