Konya, temmuzda tarihinin en yüksek ihracatını gerçekleştirdi
KONYA (AA) - Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Türkiye'nin ve il bazında temmuz ihracat rakamlarını açıkladı.
Yazı boyutu
<p>KONYA (AA) - Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Türkiye'nin ve il bazında temmuz ihracat rakamlarını açıkladı.</p>
<p>Konya Ticaret Odası (KTO) Başkanı Selçuk Öztürk, rakamları değerlendirdi.</p>
<p>Konya'nın temmuzda 328,6 milyon dolar ihracat gerçekleştirdiğini aktaran Öztürk, şunları kaydetti:</p>
<p>"Bu rakam Konya'nın tarihinin en yüksek aylık ihracat rakamıdır. Aynı zamanda Konya, Türkiye ihracatından aldığı payı yüzde 1,87'ye yükselterek farklı bir rekora imza atmıştır. 2023 yılı ilk 7 aylık ihracatımız da yüzde 2,46 artarak 1 milyar 892 milyon dolara ulaşmıştır. Temmuz ayında gerçekleşen bu yüksek oranda artış memnuniyet vericidir. Beklentilerimiz doğrultusunda 2023 yılının ikinci yarısına yüksek ihracat artışıyla başladık."</p>
<p> </p>