25 Haziran 2026, Perşembe 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Konya’nın merkezinde yangın paniği

Konya’nın Meram ilçesi Sahibiata Mahallesi’nde, kullanılmayan eski bir binada çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü. Yangında binada büyük çapta hasar oluştu.

15.08.2025 20:53 1217 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Konya’nın merkezinde yangın paniği

 

Konya’nın merkez Meram ilçesi Sahibiata Mahallesi Başaralı Caddesi üzerinde bulunan kullanılmayan eski bir binada, henüz belirlenemeyen bir sebeple yangın çıktı.

Alevlerin hızla yayılması üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. Polisler çevrede güvenlik önlemleri alırken, itfaiye ekipleri yoğun bir müdahale gerçekleştirdi.

Çevrede paniğe neden olan yangın kısa sürede kontrol altına alınarak söndürüldü. Binada çıkan yangın nedeniyle büyük çapta hasar oluştu.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı, yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.