Konya il emniyet müdürümüz Sayın Maksut Yüksek’i ziyaret etti ve Yalıhüyük İlçe emniyet mensupları ile kahvaltıda buluştu.
<p><span style="font-size:18px">Türk Polis Teşkilatı’nın kuruluşunun 180. yıl dönümü ve Polis Haftası münasebetiyle İl Emniyet M&…
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">Türk Polis Teşkilatı’nın kuruluşunun 180. yıl dönümü ve Polis Haftası münasebetiyle İl Emniyet Müdürü Sn. Maksut Yüksek'i,ziyaret ederek. yalıhüyük İlçe Emniyet mensubu ile kahvaltıda buluştu. </span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/WhatsApp%20Image%202025-04-17%20at%2011_45_58.jpeg" style="height:407px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Tam 180 yıldır Türk Polis Teşkilatı; ülkemizin dört bir yanında halkımızın can ve mal güvenliğini korumak, huzuru sağlamak ve adaleti tesis etmek için gece gündüz demeden çalışıyor.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Bu uzun soluklu yolculukta, teşkilatımızın her bir ferdi, fedakârlık ve cesaretle dolu bir mirasın temsilcisi konumunda.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/WhatsApp%20Image%202025-04-17%20at%2011_45_58(1).jpeg" style="height:426px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Bir kez daha Türk Polis Teşkilatı’nın 180. yılını kutluyor; hayatını kaybeden şehitlerimize Allah’tan rahmet, tüm polislerimize sağlık, başarı ve kolaylıklar diliyorum.</span></p>