Konya'da Suriyeliler Baas rejiminin devrilmesini kutladı
<p>- Konya<br /> Suriye'deki 61 yıllık Baas rejiminin devrilmesinin ardından Konya'da yaşayan Suriyeliler, yoldan geçenlere tatlı dağıttı.<br /> …
Yazı boyutu
<p>- Konya<br />
Suriye'deki 61 yıllık Baas rejiminin devrilmesinin ardından Konya'da yaşayan Suriyeliler, yoldan geçenlere tatlı dağıttı.<br />
Merkez Meram ilçesindeki Şükran Mahallesi'nde ikamet eden Suriyeliler, sokağa tatlı tepsilerini dizdi. Suriyeliler, sokaktan geçenlere tatlı dağıtarak Esed rejiminin devrilmesini kutladı.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20241208-36425623-36425622-KONYADA_SURIYELILER_BAAS_REJIMININ_DEVRILMESINI_KUTLADI.jpg" style="height:480px; width:640px" /><br />
Suriye'nin Deyrizor kentinden gelen soyadını vermek istemeyen Iyad, "Türkiye'de 8 senedir bulunuyorum. Artık ülkemize döneceğiz." dedi.<br />
Halep'ten geldiğini ve 10 yıldır Konya'da yaşadığını belirten Suriyeli Abdülhamit ise "Beşşar Esed gidiyor, o yüzden tatlı dağıtıyoruz, bayram gibi oldu. Türkiye'ye teşekkürler, yakında ülkemize döneceğiz." ifadesini kullandı.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20241208-36425623-36425620-KONYADA_SURIYELILER_BAAS_REJIMININ_DEVRILMESINI_KUTLADI.jpg" style="height:480px; width:640px" /><br />
Bazı Suriyelilerin de ellerinde bayraklarla şehir içinde araçlarıyla konvoy halinde dolaşarak kutlama yaptıkları görüldü.</p>