26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
TÜRKİYE

Konya'da Sobadan Sızan Gazdan 1 kişi Hayatını Kaybetti

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne hayatını kaybetti, durumu ağır olan kızı ise hastaneye kaldırıldı.

13.12.2023 07:49 2182 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Konya'da Sobadan Sızan Gazdan   1 kişi Hayatını Kaybetti
<p>Konya&#39;da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne hayatını kaybetti, durumu ağır olan kızı ise hastaneye kaldırıldı.</p> <p>Olay, akşam saatlerinde merkez Meram il&ccedil;esi Hacı Fettah Mahallesi Bağlantı Sokak &uuml;zerinde bulunan 3 katlı binada meydana geldi. Edinilen bilgiye g&ouml;re, 3 katlı binanın 2. katındaki dairede yaşayan Z&uuml;beyde Ay ve kızı 19 yaşındaki H&uuml;meyra Ay sobayı yaktıktan sonra uyudu. Yakınlarının kendilerine ulaşamaması &uuml;zerine durum 112 Acil &Ccedil;ağrı Merkezine bildirildi. İhbar &uuml;zerine olay yerine sağlık ve polis sevk edildi. Polis ekiplerince dairenin kapısının a&ccedil;ılması &uuml;zerine anne ve kızı, hareketsiz halde bulundu. Sağlık g&ouml;revlilerinin yaptığı kontrollerde Z&uuml;beyde Ay&#39;ın sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiği belirlenirken, gazdan etkilenen kızı ise ambulansla hastaneye kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan H&uuml;meyra Ay&#39;ın hayati tehlikesinin bulunduğu &ouml;ğrenildi. Polis ekiplerinin incelemesinin ardından Z&uuml;beyde Ay&#39;ın cansız bedeni otopsi yapılmak &uuml;zere Konya Şehir Hastanesi morguna kaldırıldı.</p> <p>Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.