28 Haziran 2026, Pazar 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
SAĞLIK

Konya’da savcılıktan ilaç operasyonu

Konya'nın Akşehir ilçesinde, Sosyal Güvenlik Kurumu’nun (SGK) yaptığı denetimlerle ortaya çıkan usulsüz ilaç kullanımı nedeniyle Akşehir Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından geniş kapsamlı bir soruşturma başlatıldı.

22.04.2025 10:06 1408 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Konya’da savcılıktan ilaç operasyonu
<p>İddiaya g&ouml;re; SGK&rsquo;nın taramaları sonucu, bazı hastalar adına aşırı miktarda ila&ccedil; t&uuml;ketimi yapıldığı ve bunun kuruma ciddi maddi zarar verdiği tespit edildi. SGK&rsquo;nın su&ccedil; duyurusunda bulunmasının ardından harekete ge&ccedil;en Akşehir Cumhuriyet Başsavcılığı, operasyon başlattı.</p> <p><strong>2 TIBBİ SEKRETER G&Ouml;ZALTINA ALINDI, 25 ECZANE MERCEK ALTINDA</strong></p> <p>Y&uuml;r&uuml;t&uuml;len soruşturma kapsamında ilk etapta Akşehir Devlet Hastanesi&rsquo;nde g&ouml;rev yapan 2 tıbbi sekreter g&ouml;zaltına alındı. Ş&uuml;phelilerin ifadeleri alındıktan sonra mahkemeye sevk edildikleri ve adli kontrol şartıyla serbest bırakıldıkları &ouml;ğrenildi.</p> <p>Soruşturmanın derinleştirilmesiyle birlikte, yaklaşık 25 eczane işletmecisi ile bu eczanelerde &ccedil;alışan kalfaların cep telefonlarına inceleme amacıyla el konulduğu bildirildi.</p> <p><strong>DENETİMLER S&Uuml;RECEK</strong></p> <p>Yetkililer, kamu zararı oluşturan bu t&uuml;r uygulamalara karşı m&uuml;cadelenin kararlılıkla s&uuml;receğini ve denetimlerin artarak devam edeceğini vurguladı. Ayrıca halk sağlığı ve kamu kaynaklarının korunması i&ccedil;in ila&ccedil; temini ve re&ccedil;ete işlemlerinde daha dikkatli olunması gerektiği ifade edildi.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.