26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Konya'da sahte rapor alıp Tatile giden personel yargılanacak

Konya'da işverenine hasta olduğunu söyleyerek, 4 gün iş göremez raporu alıp tatile giden kişi ve ona rapor konusunda yardım ettiği öne sürülen doktor ile hemşire hakkında dava açıldı.Konya’da sahte rapor alan personel yargılanacak

27.03.2023 10:30 3290 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Konya'da sahte rapor alıp Tatile   giden  personel yargılanacak
<p>&nbsp;</p> <p>Konya Cumhuriyet Başsavcılığınca y&uuml;r&uuml;t&uuml;len soruşturma kapsamında hazırlanan, Konya 9. Ağır Ceza Mahkemesince kabul edilen iddianamede, olaya ilişkin detay ve değerlendirmelere yer verildi.</p> <p>Rehabilitasyon merkezinde fizyoterapist olarak &ccedil;alışan S.U&#39;nun hastaneye gitmeden, burada &ccedil;alışan tanıdığı vasıtasıyla sağlık raporu aldığı, olay g&uuml;n&uuml; Mersin&#39;de olduğunun tespit edildiği, ş&uuml;phelinin de hastaneye gitmeden rapor aldığını kabul ettiği belirtilen iddianamede, S.U&#39;nun raporu iş yerine verdiği, rapor gereği SGK tarafından kendisine 369,51 lira iş g&ouml;remezlik &uuml;creti &ouml;dendiği tespitine yer verildi.<br /> S.U&#39;nun iş g&ouml;remezlik raporu karşılığı SGK&#39;den altığı &uuml;cret nedeniyle kamu kurumunu zarara uğrattığı i&ccedil;in &quot;dolandırıcılık&quot;, alınan rapor nedeniyle de &quot;kamu g&ouml;revlisinin resmi belgede sahteciliğine iştirak&quot; su&ccedil;larını işlediği i&ccedil;in 15 yıla kadar hapisle cezalandırılması istendi.<br /> S.U&#39;ya yardım ettiği tespit edilen doktor &Ouml;.T. &Ccedil;. ve hemşire E.T&#39;nin de &quot;g&ouml;revi k&ouml;t&uuml;ye kullanma ve resmi belgede sahtecilik&quot; su&ccedil;larından 11&#39;er yıla kadar hapis cezası istemiyle yargılanmaları talep edildi.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.