Konya’da ÖSYM sınavlarına girecek adaylarla ilgili yeni karar
Konya Valiliği, ÖSYM tarafından 20 Şubat’tan itibaren yapılacak sınavlara katılacak adayların sokağa çıkma kısıtlamasından muaf tutulmasına dair şartları açıkladı.
Yazı boyutu
Konya Valiliği’nden yapılan açıklamada şunlar kaydedildi:
“ÖSYM Başkanlığı tarafından 20 Şubat 2021 tarihinden itibaren ilimizde yapılacak olan sınavlarla ilgili olarak; sınavlara katılacak adayların ve refakatçilerinin (eş, kardeş, anne veya babadan bir refakatçi) adayın sınav giriş belgesini, görevlilerin ise sınava ait görevlendirme belgelerini yanlarında bulundurmaları suretiyle, sokağa çıkma kısıtlamalarından muaf olacağı kamuoyuna saygıyla duyurulur.”
