Konya'da nesli tehlike altında olan vaşak yakalandı
<p>Konya'nın Ereğli İlçesinde vaşak yakalandı. Ekiplerin bitkin olduğunu farkettiği vaşak ilk kontrollerinin ardından Konya Veterinerlik Fakülte…
Yazı boyutu
<p>Konya'nın Ereğli İlçesinde vaşak yakalandı. Ekiplerin bitkin olduğunu farkettiği vaşak ilk kontrollerinin ardından Konya Veterinerlik Fakültesine sevk edildi.Konya’da nesli tehlike altında olan vaşak bulundu!</p>
<p>Doğa Koruma ve Mill Parklar Konya Şube Müdürlüğü'nden edinilen bilgiye göre Konya'nın Ereğli İlçesi Tatlıkuyu Mahallesinde bitkin halde vaşak bulundu.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/1702239314.jpg" style="height:420px; width:640px" /><br />
Ereğli Şefliğindeki ekipler olay yerine giderek bitkin vaşağı yakaladı.</p>
<p><br />
İlk sağlık kontrolü yapılan vaşak Selçuk Üniversitesi Veterinerlik Fakültesine sevk edildi. Burada tedavi gören vaşak sağlığına kavuştuktan sonra doğaya bırakılacak.</p>