Konya'da kadın ve çocuk cinayetlerine tepki yürüyüşü düzenlendi
<p><span style="font-size:18px">KONYA (AA) - Konya’nın Beyşehir ilçesinde kadın ve çocuk cinayetlerine tepki yürüyüşü ya…
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">KONYA (AA) - Konya’nın Beyşehir ilçesinde kadın ve çocuk cinayetlerine tepki yürüyüşü yapıldı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Beyşehir Kadın Dayanışma Derneği tarafından Orman Kavşağı'nda başlayan tepki yürüyüşü, Atatürk Anıtı önünde sona erdi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20241102-36086413-36086411-KONYADA_KADIN_VE_COCUK_CINAYETLERINE_TEPKI_YURUYUSU_DUZENLENDI.jpg" style="height:427px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Yürüyüş sonunda katılımcılar, ölen kadın ve çocuklar ile şehitler için saygı duruşunda bulundu, İstiklal Marşı okudu.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Katılımcılar, burada slogan attı.</span></p>