28 Haziran 2026, Pazar 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
YAŞAM

Konya'da jandarma ekipleri yavru köpeğe sahip çıktı

Konya'da jandarma ekipleri yavru köpeğe sahip çıktı

26.02.2021 17:00 8333 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Konya'da jandarma ekipleri yavru köpeğe sahip çıktı

Konya'nın Ereğli ilçesinde, jandarma ekipleri yavru köpeğe sahip çıktı.

İlçede devriye görevinde bulunan jandarma ekibi, Türkmen Köyü Caddesinde yol kenarında yavru köpeği gördükten sonra durdu. Köpeğin aç ve susuz olduğunu fark eden ekipler, besledikleri yavruya su verdi.

Ekipler, sağlık durumu iyi olan köpeği güvenli bir noktada doğal ortamına bıraktı.

 

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.