Konya'da "Dünya Kışın Bisikletle İşe Gitme Günü" etkinliği düzenlendi
KONYA (AA) - Konya Büyükşehir Belediyesi, "Dünya Kışın Bisikletle İşe Gitme Günü" dolayısıyla etkinlik gerçekleştirdi.
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">KONYA (AA) - Konya Büyükşehir Belediyesi, "Dünya Kışın Bisikletle İşe Gitme Günü" dolayısıyla etkinlik gerçekleştirdi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20240209-33660880-33660875-KONYADA_DUNYA_KISIN_BISIKLETLE_ISE_GITME_GUNU_ETKINLIGI_DUZENLENDI.jpg" style="height:360px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Konya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ercan Uslu, belediye çalışanlarıyla işe bisikletle geldi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Uslu, Türkiye'nin bisiklet şehri olarak bilinen Konya'da, Büyükşehir Belediyesi olarak her zaman çeşitli projelerle bisiklet kullanımı konusunda farkındalığı artırmayı amaçladıklarını belirtti.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20240209-33660880-33660877-KONYADA_DUNYA_KISIN_BISIKLETLE_ISE_GITME_GUNU_ETKINLIGI_DUZENLENDI.jpg" style="height:360px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Etkinlikler kapsamında işe bisikletle gelen belediye çalışanları ile bisiklet kullananlara atkı, bere ve eldiven seti dağıtıldı</span>.</p>