25 Haziran 2026, Perşembe 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
SAĞLIK

Konya'da doğal gazdan zehirlenen 7 kişi hastaneye kaldırıldı

KONYA (AA) - Konya'nın Ereğli ilçesinde doğal gaz sızıntısından zehirlenen 7 kişi tedavi altına alındı.

25.03.2023 15:20 2186 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Konya'da doğal gazdan zehirlenen 7 kişi hastaneye kaldırıldı
<p>KONYA (AA) - Konya&#39;nın Ereğli il&ccedil;esinde doğal gaz sızıntısından zehirlenen 7 kişi tedavi altına alındı.</p> <p>Camikebir Mahallesi&#39;ndeki iki katlı evde doğal gaz sızıntısı olduğu ihbarı &uuml;zerine olay yerine 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.</p> <p>Sağlık g&ouml;revlileri, aynı aileden oldukları &ouml;ğrenilen Suriye uyruklu 7 kişiyi Ereğli Devlet Hastanesi&#39;ne kaldırdı.</p> <p>Hayati tehlikesi bulunan 3 kişi, buradaki m&uuml;dahalenin ardından Konya Şehir Hastanesi&#39;ne sevk edildi.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.