Konya'da doğal gazdan zehirlenen 7 kişi hastaneye kaldırıldı
KONYA (AA) - Konya'nın Ereğli ilçesinde doğal gaz sızıntısından zehirlenen 7 kişi tedavi altına alındı.
Yazı boyutu
<p>KONYA (AA) - Konya'nın Ereğli ilçesinde doğal gaz sızıntısından zehirlenen 7 kişi tedavi altına alındı.</p>
<p>Camikebir Mahallesi'ndeki iki katlı evde doğal gaz sızıntısı olduğu ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.</p>
<p>Sağlık görevlileri, aynı aileden oldukları öğrenilen Suriye uyruklu 7 kişiyi Ereğli Devlet Hastanesi'ne kaldırdı.</p>
<p>Hayati tehlikesi bulunan 3 kişi, buradaki müdahalenin ardından Konya Şehir Hastanesi'ne sevk edildi.</p>