Konya'da çöp evde bulunan bebek, tedavi altına alındı
KONYA (AA) - Konya'da çöp evde 1 yaşlarında kız bebek bulundu.
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:16px">Merkez Selçuklu ilçesi İhsaniye Mahallesi'ndeki bir evden dün sürekli ağlama sesi duyan vatandaşlar, balkondan komşularının evine girdi. Vatandaşlar, çöp dolu evin içerisinde 1 yaşlarında bebek buldu.</span></p>
<p><span style="font-size:16px">İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri gönderildi. Bebek, daha sonra hastaneye kaldırıldı.</span></p>
<p><span style="font-size:16px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20230327-30693743-30693742-KONYADA_COP_EVDE_BULUNAN_BEBEK_TEDAVI_ALTINA_ALINDI.jpg" style="height:360px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:16px">Harekete geçen polis ekipleri, bebeğin annesi olduğu belirlenen F.G'yi gözaltına aldı.</span></p>
<p><span style="font-size:16px">Anne F.G, işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.</span></p>
<p><span style="font-size:16px">Öte yandan çocuğun durumunun iyi olduğu öğrenildi.</span></p>